joi, 22 iulie 2010

Ulei aromat cu hribi

Recunosc, m-am lenevit, dar pe caldura asta nu prea imi arde sa stau langa cuptor, iar daca o fac prefer sa fie dimineata devreme cat nu este foarte cald nici afara.
De cand am descoperit cartile in format electronic de fiecare data gasesc ceva bun si rapid de facut. In minte am avut uleiul aromat cu hribi care este inspirat din cartea Oil and vineger pe care o puteti descarca de aici.
Ingrediente:
500 ml ulei de floarea soarelui sau de porumb
30 g de hribi uscati
Hribii se pun intr-o sticla cu capac, iar peste se pune uleiul si se infileteaza sticla.
Sticla se lasa la temperatura camerei pentru 3 saptamani ca sa se patrunda aromele, dupa care se strecoara. ... Asta e varianta care zice in carte! Acuma sincer vorbind, eu nu o sa strecor nimic si o sa las hribii in sticla pentru ca ador aroma lor.
La ce folosim uleiul?
  • la vinegrette
  • pe cartofii copti
  • pentru asezonarea orezului
  • la sosurile de ciuperci

Ciupercile care au stat in ulei se pot folosi ulterior daca le lasam sa se hidrateze 15 minute in apa, dupa care putem sa le adaugam la orez sau sa asezonam diferite fripturi.

2 comentarii:

Andreea spunea...

Draga Lira, tare bine arata uleiul asta, o sa incerc si eu. Treci si pe la mine daca-ti face placere. Si cu voia ta am sa download-ez si 2 carticele de la tine. Iti multumesc mult! O zi buna iti doresc!

Lira spunea...

Andreea draga mea, daca iti face placere pot sa descari toate cartile. Le-am pus in ideea ca sunt persoane care probabil o sa fie interesate. Pe de alta parte, bun venit in blogosfera :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails